Regulamin

Regulamin zakupów
 
1.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski.
2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
 
3.
Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.

4.
Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT, o fakturkę proszę pisać w polu dodatkowe informacje przy składaniu zamówienia ( Proszę o FV ).
 
5.
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie wysłania do klienta zwrotnego potwierdzenia jego złożenia.
 
6.
W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od sklepu realizacja zamówienia w całości lub w części nie będzie możliwa, sklep niezwłocznie przekaże klientowi informację o zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadku wpłacenia należności, sklep zwraca klientowi należną kwotę.
 
7.
Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1-3 dni  za pośrednictwem Poczty Polskiej.

8.
Możliwe są następujące formy płatności:
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką  na poczcie.
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • W siedzibie sklepu.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu. 
 

9.

Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni po wysyłce z naszego magazynu. W przypadku braku przesyłki po 14 dniach należy napisać do nas maila.

 
10.
W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo, że zakupiona towar posiada wady lub jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację. Aby zgłosić reklamację należy opisać przyczynę reklamacji i dołączyć pismo do wysłanej paczki Pocztą Polską na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. 
W każdym przypadku, konieczne jest mailowe zgłoszenie reklamacji przed wysyłką przesyłki. Pismo reklamacyjne do pobrania
 
11.

Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. 
 

12.

Zgodnie z ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór pisma który należy odesłać z towarem do pobrania.

13.

Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia.

Sklep na bazie OpenCart
Sklep kolekcjonerski - klasery i albumy numizmatyczne © 2018